niedziela, 6 października 2013

,,Zwykli ludzie"

Zwykli ludzie nie zatrzymują się nad umierającym bąkiem,
Zwykli ludzie nie zauważają tęczy nad miastem,
Zwykli ludzie nie myślą o sprawach ważnych,
Zwykli ludzie  nie patrzą na chmury, myśląc co im przypominają,
Zwykli ludzie nie uczą kur latać,
Zwykli ludzie nie śmieją się bez powodu,
Zwykli ludzie nie lubią poniedziałków,
Zwykli ludzie nie widzą nic więcej prócz piegowatego nosa,
Zwykli ludzie mają nudne życie.
Zwykli ludzie są inni niż ja.
Nie jestem zwykłym ludziem.
Jestem wrażliwa i zwariowana,
Niezwykła i niespotykana,
Dobra i w sobie nie zakochana,
Marząca i gapiąca się na świat oczami oczami oczarowanymi,
Lecz taka jestem ja - nienormalna, lecz zwyczajna.

2 komentarze:

  1. "[...]Nie jestem zwykłym ludziem[...]" wystarczyło bym się dzisiaj chociaż raz uśmiechnęła :)

    Cudowny wiersz.

    OdpowiedzUsuń