niedziela, 13 października 2013

,,Zależni"

Padnij i powstań,
Zaśnij i zbudź się.
Bądź i zgiń marnie.
Po co nam świat, jeżeli nie mamy kontroli?
Biegnie, ucieka, wymyka się z rączek.
Nie mogę go dogonić, nie mogę zrównać kroku.
Ludzie próbują,
Lecz gubią się po drodze.
Gdzie było serce, gdzie rozum zaginął?
Jak robot wykonują polecenie ,,naprzód!".
Podatni, zmanipulowani,
Robimy co chcą, co mówią.
Wydają rozkazy - spełniamy.
Proszą o ład - sprawiamy.
Pytają o zdanie - nie mamy.
Czy wciąż tu jesteśmy duchem, nie tylko ciałem?
Kukiełki, maszyny, roboty, pozory.
Ja jeszcze mam duszę.
Ja jeszcze przetrwałam...

2 komentarze:

  1. O tak ! Super blog <3

    Jeśli chcesz może obserwacja za obzerwację ?
    Zapraszam pastelowabajka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog :)
    obserwuje.
    zapraszam http://mylifemyworldmymoment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń