poniedziałek, 6 stycznia 2014

Żegnaj mała.

Kiedy skoczę w morze uczuć,
Dotknę sercem Twego serca.
Zejdę na dno Twoich myśli,
Aby poznać cząstkę szczęścia.

Złapię za dłoń każdy moment,
W którym chwaliliśmy miłość.
Pójdę brzegiem niepowodzeń,
By naprawić co w nas żyło. 

Znów usiądę obok wspomnień,
Czując ciepło Twoich ramion.
Czas popłynie jakby wolniej,
Spojrzę w lustro, oczy łzawią.

Krzyknę jeszcze raz do nieba,
Podziękuję gwiazdom za nas.
Zerwę liść, ostatni z drzewa,
I odejdę, żegnaj mała. 

~ Szusz.
( Mateusz Szulc )

5 komentarzy:

  1. Hm.. chwila zadumy c:
    Muszę przyznać, że ten wiersz podoba mi się jak na razie najbardziej z twojej twórczości publikowanej na forum. Jest cudowny...
    Ostatnia zwrotka jest po prostu mistrzostwem, aż brakuje słów.
    Hm... Jestem potworem i nawet w dziele idealnym znajdę jakiś błąd. Zamiast gwiazdą powinno być gwiazdom. C: Mam nadzieję że nie przeszkadza ci moja pedantyczność, zwłaszcza że sama o takim poziomie pisania mogłabym tylko marzyć, a i tak się czepiam.
    Świetnie że dołączyłeś do forum, bo pojawiło się tu więcej wierszy rymowanych :))) Jak na razie zauważyłam, że twoje wiersze są jakby takie same w budowie, układzie rymów... cała twoja twórczość taka jest?
    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na kolejne wiersze :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Obawiam się, że zwykłe słowo "dziękuję" za tak ciepłe słowa w moim kierunku, zwyczajnie może nie wystarczyć. :) Jestem prze szczęśliwy z takiego odbioru moich prac wśród czytelników.
    Nawiązując do słowa "Gwiazdą" - owszem, powinno być w liczbie mnogiej. Mój błąd, za który najmocniej przepraszam. Oczywiście, że czyjaś pedantyczność mi nie przeszkadza. Wręcz przeciwnie - powoduje radość, bo pokazuje, że są ludzie, którzy czytają moje wiersze z uwagą i nawet mimo niedociągnięć autora, są w stanie je poprawić. Jestem Ci za to bardzo wdzięczny ! :)
    Zgadzam się co do budowy moich prac. Nie różnią się za wiele, a każda z nich ma swój rytm, tak więc doskonale nadaje się do recytacji, czy nawet śpiewu. Posiadam również prace nierymowane, jednak taka forma wierszy jak tego powyżej bardziej mi odpowiada. Uwielbiam rymy, poniekąd się w nich zadurzyłem. Moja twórczość jest nieobliczalna. Ja sam nie wiem, co za chwilę może powstać, więc trudno udzielić pełnej odpowiedzi na to pytanie. :) Jeśli chodzi o rymy, na pewno pojawi się tutaj więcej takich prac. :)

    Dziękuję jeszcze raz za tak unoszącą na duchu opinię.
    Dzięki Wam, moje serce nabiera uśmiechu. Jesteście wielcy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wiersz ! Pozytywnie !
    Co powiesz na wspólna obserwację ?
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie za to najbardziej podoba się pierwsza zwrotka. Uwiodła mnie swoim pięknem ^^ uwielbiam Twoje wiersze Kolego, oby było ich jak najwięcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te słowa chwały. :) W bardzo dużym stopniu dodają poczucia swojej wartości, której przecież często tak bardzo nie potrafimy z siebie wydobyć.
      Oczywiście, że w najbliższym czasie pojawią się kolejne moje prace, o to nie musisz się martwić Roksano. ;)

      Usuń