sobota, 4 stycznia 2014

***

stosy pomazanych kartek
na każdej coś jest napisane
jedno słowo
jeden wyraz

dla obcych
nic nie znaczące
małe
nieznośne
ja

a przecież każdy
jest tu
na Ziemi
po coś
coś ma osiągnąć
coś zrobić
i odejść
zniknąć

tylko wielcy zapiszą się na kartach historii 

co do kartek
najbardziej przeraża mnie świadomość
że te kartki
to jedyne co może po mnie pozostać...

stosy pomazanych kartek
a na każdej
twarz
trochę nieobecna
bez konturów
tylko oczy nos i usta

są prawie identyczne
każda
moja

co do tych twarzy
najbardziej przeraża mnie świadomość
że te twarze
to jedyne co może po mnie pozostać...

czuję się nieswojo
w tym wielkim tłumie
w tej wielkiej przestrzeni
nie jestem teraz sobą
moje ja jest nieobecne
przytłoczone neonami
drogimi sklepami
dużą latte
i słodkim sernikiem

ale chyba
najbardziej przeraża mnie świadomość
że ta latte i sernik
to jedyne co może po mnie pozostać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz