niedziela, 5 stycznia 2014

Serca geniusz.

Za oknami krople deszczu,
Z drzewa spada złoty liść.
Miłość jest jak strony lektur,
Powód by do przodu iść.

Daje nadzieję wierzącym,
Jest jak światełko w tunelu.
Jeszcze nie jednego złączy.
Choć docenia ją niewielu.

Nawet kiedy czasem zwątpisz,
Słuchaj uważnie jej porad.
Wszystkim wokół konającym,
Pomoże podnieść się z kolan.

Niech szaleje z każdej strony,
Sama planuje pogodę.
W życiu nie trzeba mamony,
Być szczęśliwym mimochodem.

Smutek chowa się za chmurą,
A łzy gubią się w jej cieniu.
Co masz oddaj piórom,
Niechaj piszą serca geniusz.

~ Szusz.
( Mateusz Szulc )

6 komentarzy:

  1. WOW. Kolejna wzruszająca opowieść o miłości - jej aspektach, potrzebach, skutkach, konsekwencjach. Z małą zazdrością patrzę na rymy i rytm, który stale siedzi w mojej głowie. Płynnie, cicho, spokojnie myśli rządkiem wchodzą do głowy... Cieszę się, że do nas dołączyłeś. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się cieszę, że napotkałem Was na swojej drodze poezji. :) Mam nadzieję, że moje wiersze nie będą nudziły tematem, gdyż niemal każdy jest o miłości. Dziękuję za opinię. ;)

      Usuń
  2. Ładny wygląd bloga
    Obserwujemy ?
    maia-maj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z rybkaolka. Zaskakujesz swoim talentem ^^ Jedyne co jakoś takoś średnio mi pasuje to przedostatnia zwrotka choć jej sens jest ciekawy. Uwielbiam tego typu poezje. Uczucia głównie miłość i życie to tematy "rzeki" które najbardziej mogą zaskoczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli uwielbiasz tego typu poezje, to dobrze trafiłaś, bowiem piszę niemalże tylko o miłości. :) Przeżyłem mnóstwo chwil z nią związanych, co spowodowało powstanie wierszy o jej tematyce. :)
      Mam nadzieję, że to nie ostatni mój wiersz, który będzie się Wam podobał. W najbliższym czasie pojawi ich się więcej. Myślę, że przypadną do gustu. :)

      Usuń