sobota, 11 stycznia 2014

*RAK* Przegrani


Przegrani

Co się stało nie odstanie,
gdy ktoś daje nie dostaje
Życie przegrasz zginiesz marnie,
zawiść, zazdrość świat ogarnie

Nie daj wygrać prześladowcom,
Pomóż swoim biednym kościom.

Pokaż innym, że nie zdali,
test człowieczy już oblali
Życie czyjeś zniszczyć chcieli,
prawie tego już dopięli.

Mimo wszystko rusz do walki
z losem swoim stawaj w szranki
Choćbyś zajrzał w śmierci oczy
niechaj wtedy krwi utoczy

Lecz pamiętaj mój kolego,
życia nie masz następnego!

**RAK**

5 komentarzy:

  1. Pamiętam, pamiętam. Życie ma się tylko jedno. :P
    Bardzo ładny tekst, podoba mi się jego przekaz. ;)
    Czekam na więcej Twoich prac, bo są naprawdę wielkiej klasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkiej klasy jest to co Ty piszesz ;) ja tylko staram się jakoś podciągnąć chociaż do odrobiny tego poziomu który reprezentujesz ^^

      Usuń
    2. Koloryzujesz moją twórczość na każdy możliwy sposób. :) Jestem tylko zwykłą kroplą w tych oceanach. Bóg obdarował mnie tym, czym aktualnie mogę się pochwalić - linią życia zapisywaną długopisem swoich przeżyć. :)

      Usuń
  2. Mądrości zebrane. Piękne, Roksanko :3

    OdpowiedzUsuń