sobota, 4 stycznia 2014

Miliony kroków donikąd.

Zapomniałem,
Tak jak Ty zapomnisz, uwierz.
Nie kłamałem,
Mówiąc 'Kocham Cię', jak dureń.

Wspominałem,
Chwile w których było cudnie.
Nie płakałem,
Szkoda łez na pustą studnię.

Dojrzewałem,
W każdy dzień Twojej absencji.
Nie myślałem,
Spojrzeć prosto w oczy śmierci.

Układałem,
Wszystkie plany wciąż od nowa.
Nie skrywałem,
Nigdy żadnej prawdy w słowach.

Przemilczałem,
Każdą głuchą noc bez Ciebie.
Nie widziałem,
Kiedy życia sens mój przebiegł.

Byłem gotów,
Oddać wszystko w Twoje ręce.
Nie wiedziałem,
Że tak skończy moje serce.

~ Szusz.
( Mateusz Szulc )

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się :) dość krótko i sensownie opisane każde uczucie, stan po tzw. przywróceniu do rzeczywistości, i co najważniejsze moim zdaniem niebanalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że przypadł do gustu. :) Stylowo moje wiersze zbytnio od siebie nie odstają, więc i niebanalnie powinno być w następnych. :) Ale.. Nie będę się chwalił, bo nie o to tutaj chodzi. W najbliższym czasie pojawią się kolejne utwory. :)

      Usuń
  2. Popieram, Zdolny mamy nabytek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy zdolny ? Czas pokaże.
      Ale miło czytać tak wiele ciepłych słów na swój temat. Dziękuję ! :)

      Usuń
  3. Piękny wiersz. Mężczyźni umiejący opisywać swoje uczucia w TAKI sposób to prawdziwe perełki w dzisiejszym świecie ^^ Powodzenia w dalszym pisaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Jest mi niezmiernie miło, że tak bardzo jest w stanie podobać się któryś z moich wierszy. :) To chyba największa spośród wszystkich motywacji - świadomość, że gdzieś tam głęboko, ktoś w Ciebie wierzy.

      Dziękuję !

      Usuń