poniedziałek, 17 lutego 2014

Tancerz Mirabelli

Zanim mnie w klatce zamkniesz Mirabelko
pozwól, że zatańcze dla Ciebie w rytm oklasków
dobrze wiesz, że nawet słoń by podziwiał
kiedy wykonuje te przedziwne akrobacje.
Tak mnie w każdym razie nauczono
i pamiętam doskonale każde przedstawienie,
Ręka w górę, palce w górę i krok do tyłu,
następnie obrót, podskok i fikołek.
Mirabelko jak możesz mnie zamykać
kiedy perfekcyjnie odtwarzam ten utwór
przecież gramy na tej samej scenie.
Jakie są Twoje intencje Mirabelko,
czy chciałabyś mieć mnie wyłącznie dla siebie,
albo może ukazać innym ludziom mój talent.
Mirabelko w tym pudełeczku jest ciasno,
ale chociaż kruki mnie nie rozdziobią
może właśnie dlatego mnie tam skrywasz.
Hej Mirabelko chciałbym jeszcze raz zatańczyć,
ale postaw mnie na swojej dłoni, bo inaczej upadnę
i mógłbym skaleczyć się w nogę wtedy bym był zepsuty.
Mirabelko proszę o jeszcze jednego walca
zanim zamkniesz mnie na stałe w ciemnym lochu,
Mirabelko czekaj, jeszcze tylko jeden ruch nóżką,
nie proszę, nie zamykaj mnie Mirabelko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz