sobota, 8 lutego 2014

Bez Ciebie

I czym jest budzenie się z rana Kiedy ja chciałabym budzić się przy Tobie? A czym jest marznięcie tą zimą Bez Twojego przytulenia? Czym jest poddawanie się Kiedy nie dasz mi siły, by walczyć? Czym jest złość, cierpienie, radość, zachwyt? Wszystko traci intensywność bez Ciebie Czym jest mój uśmiech na twarzy? Brak mu szczerości bez wiedzy, Że jesteś i kochasz, że trwasz w tym Czym jest cały mój dzień? Przecież kiedy milczysz staje się stracony I jak mam spać Kiedy przed zaśnięciem Nie mogę liczyć na "dobranoc"? A czym są moje oczy Gdy nie mogą patrzeć w Twoje? Czym jest moja walka Skoro zwyciężając, zabraknie Ciebie? Na co jest mi moje serce Skoro Ty go nie chcesz? Na co moje usta Gdy nie mogą dotknąć Twoich? Czym jestem ja Skoro nie mogę sprawić, Że mocniej bije Ci serce? Czym jest mój głos Kiedy nie chcesz go usłyszeć? A czym jest mój żywot Kiedy jest tak odległy od Ciebie? I wreszcie czym jest moje zakochanie Skoro skrywa się w tych słowach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz