poniedziałek, 4 listopada 2013

nocą mówione lub proszę


Caligodraw, drawing, photography, rose





proszę nie wycałowywać ze mnie kobiety obłudnej
ani wyrachowanej
takie kobiety mają długą szyję i pełne kształty
doskonały zarys ust
powiekę kwiatu

proszę nie wycałowywać ze mnie kobiety zazdrosnej
która wyburza romantyczność i cnotę
zastępuje je gorzkością poranka
gniewem nocy
a lico ma różane z poczucia bezradności

i proszę nie całować moich oczu podczas snu!
ustami i dłońmi pozbawionymi delikatności
miłości
wielkie namiętności nie są w stanie mnie pokochać
a ja nie mam zamiaru pokochać tylko zmysłów

więc możesz
teraz
wycałować ze mnie kobietę dumną
o uniesionej głowie
i wyprostowanych plecach
z marmuru

jeżeli tylko zamierzasz kochać
mnie

prawdziwie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz