środa, 6 listopada 2013

Dziewczyna z misiem

Smocza Strażniczka



Byłam
Byłam czymś
Czego już nie ma
Byłam
Małą Dziewczynką
Z misiem pod pachą
I różową kokardką w kieszeni

Takich jak ja
Było dużo więcej
Takich Małych Dziewczynek
Z pluszowym niedźwiadkiem - Najlepszym Przyjacielem

Czym teraz jestem?
Chyba
człowiekiem
Z podniesioną głową
Pokręconą psychiką
I krzywymi plecami

I gdzieś tam
Na dnie tego całego ustrojstwa
Chyba wiąż jest
Mała Dziewczynka
Z Misiem
I różową kokardką w kieszeni


***

8 komentarzy:

  1. Świetny wiersz :)) pozdrawiamy, obserwujemy i zapraszamy może spodoba ci się nowa notka ?

    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pochwałę, ale spamujemy i reklamujemy blogi w zakładce "spamowy śmietnik". Naprawdę, to nie boli i myślę, że większość z nas - poetów i współautorów bloga c: - regularnie zagląda do tej zakładki :)

      Usuń
  2. zdjęcie niesamowite, ale to chyba nie o to tu chodzi
    tekst ma coś w sobie, co trudno opisać, naprawdę bardzo dobry :)
    trzymajcie się i obserwuję:)
    http://toffi-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie wkleiłam bo mi się misiak spodobał :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Och, ten wiersz.. Nie wiem jak to powiedzieć, jest dla mnie natchnieniem, myśląc o nim napisałam coś własnego, aż sama jestem zdziwiona ;)
    Twoje wiersze są w jakiś sposób intrygujące, często szukam siebie jako bohatera i ogólnie lubię o nich rozmyślać. ;)
    Często po prostu gubię się wierszach tych wielkich poetów, mam wrażenie, że jestem na nie za głupia. Twoja poezja nie jest literacko wyniosła, tylko.. nie wiem, taka dla ludzi i mimo to nie traci swojego uroku. Mistrzostwo.
    Hm.. już drugi komentarz, z którego wychodzi taka mini analiza, aż zastanawiam się, czy publikować, więc z góry przepraszam bardzo, jeśli jednak to zrobię. Mam tylko nadzieję, że nikt nie ma do mnie żalu...
    Pozdrawiam ponownie i życzę duużo, duużo weny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa, a wena na pewno się przyda :)

      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Jeju, śliczne :)
    Odzwierciedla moje zawieszenie między amatorką a profesjonalizmem (nie w pisaniu xD) tylko w życiu.
    Stan wahania między ,,dorosłam'', a ,,wciąż jestem dzieckiem'' .
    Super. Piękny, mądry, z głębią :)

    OdpowiedzUsuń