wtorek, 10 grudnia 2013

Proste Pragnienie

Czego pragnę skrycie?
Zaraz się uśmiejesz
Proszę tylko o uśmiech o poranku,
o całusa muśniętego w policzek,
o śniadanie z kimś, kto kocha i spojrzenie niby ,,nie chciałem''.
Proszę o śpiew słowika pod prysznicem,
o prztyknięcie w nosek,
o rzucenie ,,skarbie'' w locie,
o stłuczenie kubka nieostrożnie.
Proszę o SMS ,,tęsknię',
Uwagę na lodzie ,,uważaj'',
o wzięcie pod rękę i otulenie kocem,
o pochwalenie się ,,to ta moja'',
o pamięć w dni odświętne,
o wsparcie w kryzysie,
O pomocną dłoń w niepogodę.
Proszę o serce, kawałek mięśnia ważnego,
o kawałek myśli, co będą tylko dla mnie,
O słoneczny uśmiech, co świecić będzie dla mnie.
Proszę tylko o miłość.
Nic więcej nie pragnę.
Tak pragnę jej zaznać.
Tak mam ochotę poznać.
Tak czekam od dawna....

1 komentarz: